Skip to content
Home » איפה קונים ציוד לאולפן

איפה קונים ציוד לאולפן

עם זאת, עבור רוב חובבי ההקלטות הביתיות, סביר להניח שלא תזדקק לכל כך הרבה כניסות אלא אם כן אתה מקליט להקה/אנסמבל חי או רוצה להקליט תופים עם הרבה מיקרופונים ולכן אתה יכול לקנות את הממשק בשבריר מהעלות. אז בואו נסתכל מקרוב על הציוד החיוני הזה לאולפן הקלטות ביתי ונעזור לכם למצוא את הציוד הטוב ביותר שיש. ממשקי שמע 101 קניית ממשק שמע היא החלק הקשה ביותר בהקמת אולפן הקלטות ביתי.

זה די נפוץ שמהנדסי אולפן ביתי מערבבים את ההקלטות שלהם דרך אוזניות בימינו

אבל באופן מסורתי כל המיקס נעשה ברמקולים הידועים כמוני אולפן או מוניטורים קרובים לשדה בעולם האודיו המקצועי. במשך שלושה עשורים, עזרנו לצייד את אולפני ההקלטות ברחבי העולם בקונסולות, התקנים חיצוניים, ממשקי שמע, מוניטורים וכל מה שהם צריכים כדי ליצור פלט אודיו באיכות גבוהה. ככל שהאולפן שלך יגדל, תתחיל לצבור יותר מיקרופונים, אבל כשתקים לראשונה אולפן הקלטות ביתי, כנראה תצטרך רק מיקרופון אחד או שניים.

בין אם אתם מחפשים ממשק שמע USB

מיקסר או מוניטור אולפן, Milwaukees Record Head צריך להיות הבחירה הראשונה שלכם. אם אתם מתכננים להקליט שירה או כל כלי אחר עם מיקרופון באותו חדר כמו מוניטורים באולפן, תזדקקו לאוזניות. לוינטג' קינג יש את כל מה שצריך כדי לצייד כל אולפן – מקונסולות הקלטה ומיקרופונים קלאסיים ועד למוניטורים ולוחות הבקרה האולפנים העדכניים ביותר. אם אתה מתחיל אולפן הקלטות ביתי מאפס, זה יהיה אחד הדברים היקרים ביותר לעשות, שכן ההימור הטוב ביותר שלך הוא להשיג את המחשב המהיר ביותר שאתה יכול להרשות לעצמך.

מעמד למיקרופון

הוא ציוד הכרחי באולפן ההקלטות הביתי שלך. מממשקי שמע ועד מוניטורים אולפנים ועד סאב וופרים חזקים במיוחד, מגוון רחב זה של מכשירי הקלטה מציע דוגמאות רבות של דרכים להפוך את ההקלטות שלך טובות יותר מאי פעם. ברגע שיש לך את כל מה שהסברנו זה עתה, אתה צריך להיות מאובזר כדי להקליט סאונד באולפן הקטן שלך בחדר השינה שלך.

Semi-Pro Studio-זה יכול להיות ממוקם בבית שלך או במקום אחר ובדרך כלל כולל את הציוד הדרוש להקלטת מוזיקאים מרובים בו זמנית

מוניטורים ומיקרופונים אולפניים, תוכנות, מקליטים ואביזרים ניידים, כולל הכל, החל מחלקים ועד למארזים, סוגרים וטיפולים אקוסטיים.

הקמת אולפן הקלטות ביתי יכולה להיות מאוד מסובכת

אז אם אתה לא מרגיש כמו מומחה אתה יכול להישאר עם המדריך הזה או להשאיר לנו תגובה למטה ולשאול מה אתה מתכנן לקנות. 5 תושבות המיקרופון המובילות ומדריכי הקונים יש לנו את תושבות המיקרופון הטובות ביותר עבור כל סוגי המיקרופונים באולפן ההקלטות הביתי שלך. הוא גם שולח סאונד לאוזניות אולפן או מוניטורים אולפניים באיכות גבוהה, כך שתוכל לשמוע רכיבים שונים במדויק תוך כדי ערבוב שלהם. בניית אולפן ביתי יכולה להתחיל מכמה מאות דולרים עבור אולפן ביתי בסיסי אך פונקציונלי הכולל ממשק שמע, מיקרופון, מוניטור, כמה שגרות אקוסטיות בסיסיות ו-DAW טוב.

אולפן ביתי ייעודי

הוא בדרך כלל חדר בבית המשמש אך ורק להקלטה, הכולל גם ריהוט אולפן וגם טיפול אקוסטי. מדריך זה יראה לך רק את ציוד ההקלטה הביתי החיוני ביותר שאתה צריך כדי להתחיל. למעשה, הרבה ממה שהופך אולפן הקלטות ל"מקצועי" קשור יותר לחדרים עצמם מאשר לציוד בפועל. אולפן בחדר השינה הוא בדרך כלל מערך קטן ליד המיטה שלך והוא המינימום המוחלט הנדרש כדי להקליט אודיו למחשב שלך.

כאשר אתה בהחלט צריך את זה

אתה יכול להתחיל בהדרגה לקנות עוד ציוד סטודיו. עם זאת, באולפן ביתי, ממשקים סבירים ורב-תכליתיים אלה יכולים להיות דרך מצוינת לחסוך כסף ועדיין לענות במדויק על הצרכים שלך. כאשר בונים חדרי דיבור מתאימים ומדריכי חיווט מסובכים ומבנים אחרים, אולפני הקלטות ביתיים עלולים להתייקר.

אם אתה זמר או רוצה להקליט כלים

אתה צריך מיקרופון הגון. או אולי תשתמש במחשב שלך כמו רשמקול מהולל כדי להקליט ולערוך את הצלילים שאתה משמיע עם מכשירים או מיקרופונים. ועבור אולפנים שיכולים להרשות זאת לעצמם, תכונה נוספת זו יכולה לפשט מאוד את תהליך הרישום כולו עבור כל המעורבים.
למידע מורחב על ציוד לאולפן קונים ב Audio Video ואיפה קונים ציוד לאולפן עליך לבדוק כאן: audiovideo.co.il

לאחר שתשלוט ביסודות

תצטרך ללמוד כמה מיקרופונים טובים ואביזרים אחרים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך באולפן. תחנת עבודה אודיו דיגיטלית היא התוכנה העיקרית המשמשת להקלטה, עריכה ומיקס מוזיקה במחשב שלך. סידור האודיו / הווידאו שלך בצורה נכונה משחרר את הלחץ של ההקלטה, נותן לך יותר זמן ואנרגיה להתמקד במה שחשוב ביותר: המוזיקה.

ומכיוון שרמקולים יכולים להיות די יקרים

רוב האולפנים הביתיים בוחרים שלא להשתמש בהם. יכול להיות שאתה עושה הכל לגמרי מחוץ לקופסה, כלומר רק על מכשירי תוכנה שסביר להניח שיעבדו בתוך תחנת עבודה אודיו דיגיטלית (DAW), כגון Ableton או Logic Pro X. החלטה מורכבת יותר עשויה להיות לבחור בשולחן העבודה מחשב או מחשב נייד. כמרכז הקלטה. אם אתה מתכנן לנגן במחשב שלך או נהנה לעבוד בדרכים, סביר להניח שהמחשב הנייד שלך יהיה הכלי האהוב עליך.

עוגיה זו מאחסנת את העדפות המשתמש של ספק מערכת הצ'אט הנדרשות לשירות הצ'אט המקוון שלנו

אנו עשויים להשתמש במידע שנאסף באמצעות קובצי Cookie כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים על יעילות הפרסומות. המומחים שלנו בחנות עומדים לשירותך כדי לעזור לך לבצע רכישה מושכלת.

דילוג לתוכן